Wednesday, February 23, 2011

JanGan SalaH Kan DiriKu

Saban ari berlalu minggu ne genap lah 7minggu aku putus dengan si Dia..Setelah 3tahun Menjalin perhubungan entah di mana silapnya..semua yang berpasangan takkan sunyi dari buat kesilapan tapi harus diselesaikan dengan cara terbuka..dengan berhadapan dengan masalah bukan lari dari masalah…pada aku, aku terlalu sayangkan perhubungan yang aku bina ini tapi jika ini lah titik noktahnya maka aku REDHA & KETENTUAN TUHAN YANG MAHA ESA..

Memang setiap insan yang menjalin hubungan tidak mungkin serasi saat pertama mereka berjumpa, tapi takkan la tak serasi sampai bila-bila dah tentu diorang tu menjalin hubungan..perselisihan faham memang akan berlaku tapi persoalannya kat sini mampukah kita halang dari berlakunya perselisihan yang mampu meruntuhkan rasa kasih terhadap perhubungan tu?


Dan Ku berharap semoga dia idup bAhgia dengan Kehidupan dia..Aku bersangat Terima Kasih Kepada Rakan2 Ku Yang memberi semangat kepada diriku..




"Aku tak perlu bersusah payah untuk menarik perhatian seseorang menyayangi dan menyintaiku. Bagiku, cukuplah dengan doa yang ikhlas. Sekiranya Allah mengabulkan doaku agar hatinya terbuka untuk menyayangiku dan merinduiku, maka itu adalah keredhaannya. Tapi jika sebaliknya, aku redha dengan apa yang telah ditakdirkan. Mungkin ada hikmahnya. Mungkin juga dia tidak sesuai untukku lalu aku pohon agar Allah menghadirkan insan yang lebih baik darinya."

No comments:

Post a Comment