Sunday, March 27, 2011

layanz..

bila aku dengar lagu ne teringat aku kisah2 cinta lme2 aku haha...layan..

Ku pandang kiri kau pula kanan
Tiada kenyataan pasti
Mengapa kamu selalu meradang
Membuat aku sakit hati
Kau selalu betul aku salah
Oh kau adalah bidadari
Tapi kenapa kau selalu marah
Oh adakah kau sakit hati

Bila ku berdiri dan ku berkata
Apa yang sebenarnya
Ku rasa dan ingin ku kata


Kau bukan yang pertama bagiku
Cerita cinta dalam hidupku
Dan kau bukan terakhir untukku
Sayangnya kau tak bisa berubah
Dan aku lelaki kau wanita
Citarasa kita memang berbeza
Lebih baik sahaja kita berpisah
Selamat tinggal sayang
Semoga kau bahagia

Kau pandang kiri ku pusing kanan
Tiada kenyataan pasti
Mengapa aku selalu meradang
Oh kau buat ku sakit hati
Kerana kau betul dan aku salah
Kau adalah permaisuri
Oh janganlah janganlah marah
Jangan pula kau sakit hati

No comments:

Post a Comment